[RB@Blog_Title]

درمان ناباروری با طب سوزنی

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ
  • نویسنده : مرتضی رحیمی اقدس
  • بازدید : [۱۱۲۷] مشاهده

طب سوزنی به عنوان بخشی از TCM است که منشاء آن در چین باستان بوده و سابقه ای حدود ۳۰۰۰ ساله دارد که یکی از بی خطرترین روش های سنتی درمانی به شمار می رود.


در این روش به بیماران مبتلا به ناباروری کمک میشود که قدرت باروری خود را بالا برده و بهبود ببخشند. با قرار دادن سوزن هایی بسیار باریک در نقاط خاصی از بدن باعث تحریک آن نقاط شده و به فعال کردن مغز برای آزاد کردن هورمون ها و اختلالات در نعوظ کمک میکند.


در تحقیقاتی که در حوزه اختلالات نعوظ انجام شده است مجموعه آمار ها نشان میدهد به جز افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد ارگاسم ، طب سوزنی در درمان اختلال نعوظ ، افزایش حجم ، رضایت از رابطه جنسی و رضایت کلی موثر بوده است.

 

طب سوزنی در درمان هرنوعی از اختلالات ناباروری موثر است .از جمله اسپاسم ، افزایش هورمون محرک فولیکول ، ایدیوپاتیک ، نقص فاز لوتئال ، هیپرپرولاکتینمی ، و در مردانی که مبتلا به اسپرم هایی با DNA متفرق هستند مورد استفاده قرارگرفته و بسیار تاثیر گذار است.

 


 


 


ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی